pony

idag har jag ridit och det var riktigt kul! första gången på fyra månader räknade jag ut.. det känns som minst fyra år sen. hur som helst, jag och jenna åkte vid tolvtiden, trodde vi skulle vara tillbaka vid fyra, vi kom hem ca kvart i sju istället.. hehe.
det hann bli mörkt innan jag började rida men det gick bra ändå. hannis (hästen heter hanni för er som undrar) ägare kommer tillbaka ikväll(?) från paris! men det var i alla fall kul att jag fick komma ut och rida.
jag hann ta lite bilder på jenna och hennes medryttarhäst axxa!



jenna och axxa



nu ska jag till klara med josefin och titta på desperate housewifes! bästa serien! uppdaterar senare med fler bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0