tjalalalalalala *klapp*

idag har som sagt jag, josefin och pelle, gustav och patrik fikat (vet inte hur många gånger jag sagt det nu..) på espresso house. tror ni inte vi träffar lou-lou? idol hela veckan! igår alice, idag lou-lou och jenny (tydligen någon från idol hon med) och imorgon? johan palm säkert! haha

efter det så åkte jag och josefin hem till mig och åt våfflor, killarna åkte hem til sig. sen klockan fem så skulle dom till träningen (fotboll) så då gick jag och josefin dit. socialt (nej).


jahaa, vad händer imorgon? jag och jenna ska i alla fall ut till gillinge och rida (woou, första gången på några månader för mig då!). får se hur det går.. uppdaterar senare, tjao!

Kommentarer
Postat av: Nelli

Finfin, :D duktigt!



Tack själv. hihi.



Jo, den blonda är jag ^^

Den blond apå headern är också jag. =)

2008-10-27 @ 20:28:59
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: nä, bara att tvätta för hand :)

2008-10-27 @ 20:43:05
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0