tired

Idag är jag trött. Från att jag vaknade (fast det är ju inte så ovanligt..) till nu. Hela dagen har gått i 'sömnets tecken'. Vi började visserligen klockan tio idag, men ändå.
Efter skolan gick jag, Emmy, Jos och Ida hem till Emmy och där vi skulle kollat på Flugornas Herre, men icke sa nicke, vi tittade på Hide-and-seek istället. Fast vi hann bara se halva ungefär, för vi ville inte gå hem när det var mörkt.
När jag kom hem lagade jag mat.. oavancerad pasta helt enkelt. Och sedan dess har jag pluggat.
Och just ja, matteprovet gick dåligtdåligtdåligt.





Två dagar kvar till lov..

Kommentarer
Postat av: hanna

AjAjAj kanske kan trösta dig med att säga att alla mina provn denna vecka gått dåligtdåligtdåligt.

2008-10-23 @ 19:55:09
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/
Postat av: malin svarar

jackan har jag köpt på h&m, men tyvärr förra året..

2008-10-24 @ 16:00:20
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0