plugg

..är mina enda rubriker nuförtiden känns det som.. men idag har vi fått läxor så det står 'härliga' till. vi fick hela franska kapitlet (helt plötsligt..?!) och engelska till onsdag, torsdag och fredag..
har bara varit hemma idag, och pluggat. i skolan fick vi tillbaka engelska provet och jag måste ju skryta lite o säga att jag fick mvg! första gången i engelska.. hehe. maragreta den glädjedödaren sa 23 gånger att "det var ett JÄTTELÄÄÄÄÄÄÄTT prov!!". tack.

imorgon ska jag lämna tillbaka flickan i källaren.. måste göras så jag inte glömmer det.

hejdo.

Kommentarer
Postat av: hanna

asssyy great maggan är bara lite sur.



vi gillar att sjunga:

jag vill vara din margaretha bara vara din ska du vet. står här i din dörr kär som aldrig förr och vågar iiiinttteee riiiingaaaa..

2008-10-13 @ 19:58:13
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/
Postat av: hanna

tycker du om mig?

2008-10-13 @ 19:58:33
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0