en vanlig torsdag

vilka trevliga rubriker jag har. hm.

idag hade vi franska prov. mitt pluggande är till ingen nytta.. hur kan man vara dålig på franska? eller frågan är väl egentligen hur man kan vara bra på det?
efter det hade vi hemkunskap, sedan idrott. idag skulle vi springa 2,4 km på tid. mvg för tjejer = 10.30. tror ni inte jag springer in på 10.41? 11 sekunder ifrån ett mvg. det är rätt störande. men jag antar att jag är nöjd.. men åh, 11 sekunder! jaja.

totte ligger i mitt knä och sover. han har sovit hela dagen idag. fråga mig inte varför.



hamnen i cannes

Kommentarer
Postat av: J u l i a A m a n d a

vad jobbigt med sukundrarna där. Det är ungefär lika frustrerande som att vara ett poäng ifrån ett betyg på prov!

2008-10-10 @ 14:20:42
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0