dagens finfina outfit

tjuhu!
idag har åk 7-9 haft friluftsdag - orientering såklart. häärligt. jag sprang med josefin och vi klarade 12 kontroller på 60 minuter, exakt! grymt eller vad? jag var dock helt död efteråt medan jos säger "jaja, det var ju inte jobbigt fysiskt i alla fall!". jo, det var det visst. sen efteråt så tog jag bussen hem och när jag kom hem så sov jag i cirkus 20 minuter, sen väckte totte mig och ville gå ut. så jag åkte ut till fågelöudde (där vi hade orienterat) och träffade bl.a elsa b och elinor och klara, elsa v. o och christine! elinor och elsa b hade tappat bort sig och kom i mål efter 2½ timmar, stackare! de hade gått till elfvik..
sedan fick jag skjuts hem av mamma efter att ha knäppt lite bilder och tränat lite agility med tots. resten av eftermiddagen vet jag inte vad som har hänt. pluggat. hanna kom förbi en snabbis. ungefär det.



helt galen bild.. vet inte vad någon av oss gör.
till vänster: jag, till höger: totte (nehe?!). bilden är tagen av elinor


Kommentarer
Postat av: elin

vilken härlig bild !

2008-10-08 @ 21:38:08
URL: http://elinenghed.blogg.se/
Postat av: elin

cool bild :)

2008-10-09 @ 15:44:58
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0