happy

dagen, trots skolan, har varit bra! det var segt att gå upp sju, men efter det har allt flutit på. jag fick t.ex vg på no (läxförhöret) och vg på so inlämingen! glad för det! :D

när jag kom hem så tog jag på mig agilitykläderna och sprang ut med totte och några köttbullar till bussen. där mötte vi ullis och hennes vov wilma. och nu är jag hemma efter två timmars agility.. totte är nybadad och jag är nyduschad och har just tvättat håret.


..och sen vill jag tacka för alla kommentarer! det bara trillar in! :D


nu ska jag läsa alla 40 bloggkollsinlägg och sen ska jag ner och äta.


kramkalas!


Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-11-03 @ 21:22:21
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0